Strefa cardio

Ponad 25 różnego rodzaju bieżni oraz orbitreków dla wszystkich, którzy są zainteresowani intensywnym i wymagającym treningiem cardio. Chcesz się rozgrzać? Chcesz spalić zbędny tłuszcz lub poprawić wydolność tlenową? W tej strefie masz do dyspozycji bieżnie, rowery, orbitreki (crosstrainery), stopery, ergometr wioślarski, AirBike oraz schody mechaniczne. W zależności od Twoich potrzeb masz możliwość wyboru nie tylko sprzętu ale również programów, obciążeń i wyspecjalizowanych testów na poszczególnych urządzeniach.

Strefa wolnych ciężarów

To raj dla wszystkich tych, którzy preferują podstawowe, wolne ćwiczenia i duże ciężary. Klubowicze znajdą tu: bramę, ławeczki z regulowanym pneumatycznie skosem, ławeczki płaskie, sztangi olimpijskie, sztangi łamane, sztangi proste, modlitewnik, talerze 1,25 kg, 2,5 kg, 5 kg, 10 kg, 20 kg. Ponadto posiadamy hantle w przedziale od 3 kg do 55 kg.

Strefa półwolnych ciężarów

W strefie półwolnych ciężarów oferujemy niezawodny, bezpieczny oraz łatwy w obsłudze sprzęt, idealnie dopasowany do pracy mięśni w ich naturalnych płaszczyznach. Wszystkie maszyny posiadają nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz znakomitą ergonomię i biomechanikę ruchu, co powoduje że nie obciążają stawów i kręgosłupa.

Strefa kobiet

Strefa Kobiet została stworzona z myślą o wszystkich kobietach, które zawsze marzyły o idealnej sylwetce ale z jakiś powodów nie wyszło. Teraz dzięki naszej ofercie masz szansę zrealizować swój wymarzony i upragniony cel, ale również poprawić swoją kondycję zdrowotną oraz samopoczucie.

Cross strefa

Cross strefa jest idealnym miejscem dla twórczego treningu z wykorzystaniem kettli, piłek lekarskich i wall ball, sandbag, sztang crossfitowych, zestawu lin i drabinki, opony antystresowej. Niezwykłe możliwości treningowe Cross Strefy można wykorzystywać w czasie treningów indywidualnych, jak również w czasie zajęć grupowych. Proponujemy zajęcia z użyciem kettli, jak również typowe zajęcia typu cross – cross trening. Ten typ treningu skutecznie poprawia ogólną kondycję organizmu. Systematyczne treningi budują siłę mięśni, dynamikę i wytrzymałość. Poprawiają gibkość oraz elastyczność mięśni, ścięgien i więzadeł, pomagają zapobiegać kontuzjom i przyspieszają rehabilitację. Odpowiednio dobrany zestaw ćwiczeń, powoduje m.in. spalanie dużych ilości kalorii, czyli tracenie zbędnych kilogramów i rzeźbienie swojego ciała. Intensywność tego typu treningu powoduje wydzielanie endorfin, dzięki czemu poprawia samopoczucie i generuje wydzielanie hormonów szczęścia, pomaga pozbyć się codziennego stresu. Cross trening ma również bardzo pozytywny wpływ na układ sercowo-naczyniowy.